DAson Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 "Hej" Finns det någon på detta forum som har eller använder Windows 7 teman. I så fall vart kan man få tag på det? Har ni några bra tips till det så vore det guld. Jag gillar nämligen det nya Windowset faktiskt. Coolt namn. Lite tips på hur man egentligen får tag på såna här teman. //DAson Quote
Guest al6 Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Finns inte. Man har ju på Microsoft inte själva bestämt hur det ska se ut så då kan det ju inte finnas något ute. Nej men jag förstår vad du menar och det finns massor av hemmameck, dock inget jag använder men testa WindowsBlinds om du inte är så bra på det här med teman. Men som sagt så använder jag inte teman då jag inte tycker det känns bra med hemmameckade skins som har urdålig prestanda. Quote
Andreas Stenhall Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Detta diskuterades häromdagen i en annan tråd, se http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=11796.0 Quote
vajlent Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Finns på deviantart bland annat. Men det är ju dock ingen skillnad på 7:en & Vista ännu, i dom teman som finns är skillnaden taskbaren. Här är ett av dom: Windows 7´s Original Theme Quote
Recommended Posts