Guest Naturguiden Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Har vid uppstart två stycken två val skulle vilja ta bort det ena , hur skall man göra Quote
Guest Lasseska Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Hämta VistaBootPro går även att köra i XP. Installera, sen kan du välja viket du ska ta bort. http://www.vistabootpro.org/ Quote
Manneman Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Kan du inte bara gå in och ändra i msconfig/boot.ini? Jag har för mig att det går bra. Var bara noga med att ta rätt rad... Mange Quote
Guest Naturguiden Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Fixade det med Lasseskas Program, men såg att det hade gått lika bra med Mannemans ändring Kredit till båda Quote
Guest Naturguiden Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Kan du inte bara gå in och ändra i msconfig/boot.ini? Jag har för mig att det går bra. Var bara noga med att ta rätt rad...Mange Finner inte boot.ini hur skall jag då göra och VistaBootPro finner det inte heller Det står Vista och sedan Ubuntu och man får välja Quote
lbl Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 -> Det står Vista och sedan Ubuntu och man får välja Detta är ett forum för Windows XP, och inget annat ... Quote
Guest Naturguiden Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 ibl det är löst sluta gnäll överallt Quote
Recommended Posts