brittlos Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 :(Hej mitt problem är att när jag klickar på krysset för att stänga en internetsida så försvinner texten men sidan stängs inte då minimerar jag sidan så efter några minuter stängs sidan. Detta problemet fick jag efter installation av sp3 jag löste det genom reghacket med intel processor dvs värdet ändrades från 1 till 4. Igår fick jag en uppdatering till Zonealarm och sen börja det igen. Nån som har en aning./brittlos ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Hej! Det är problem med Zonealarm och SP3, om du söker på nätet och/eller på detta forum så hittar du nog en hel del. Jag är inte själv drabbad, så jag är inte så insatt. Här är en tråd om det: http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...78473;topicseen Det finns andra på detta forum som kan mycket mer om detta, de dyker nog upp så småningom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brittlos Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Tack för svaret Sir_N jag kom på att om jag ändrar tillbaka registerhacket 4 till 1 så kanske det fungerar och si det gjorde det./ ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts