Gå till innehåll

Borttaget användarkonto


Oni

Recommended Posts

Det är så att jag tagit bort ett användarkonto för ungefär två och en halv vecka sen, och nu måste jag ha tillbaka den.. har försökt med systemåterställning men kunde inte ens gå tillbaka till Juni..

Finns det något annat sätt?

Tacksam för all hjälp :)

Kanske borde tillägga att det inte är hela användaren jag behöver ha tillbaka utan en bildmapp som fanns på den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Jag skall ta en titt och se om jag hittar nåt. Ibland kan man ha tur och hitta nåt litet finurligt program som kan återskapa kontot. Återkommer om jag hittar nåt sånt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Jag har kollat runt lite, det verkar inte vara speciellt lätt att få tillbaka ett raderat konto, speciellt inte om man kört datorn ett tag efteråt. De sätt som jag läst om förutsätter att man kan köra en systemåterställning och få tillbaka kontot på det sättet, eller att man gjort en backup. Om du inte kört för länge sedan detta hände så kanske du kan få tillbaka en del av filerna om du har tur genom att kolla tråden som Plun länkade till. Man har ju ändå inget att förlora på att försöka återskapa så mycket av filerna som går. Har du tur så kanske du kan få tillbaks en del i alla fall av det som gått förlorat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitta bara ett Undelete eller ett Unerase program, och kör på C: hårddisken.

Har du en satans TUR, så lyckas du, men efter flera veckor är chansen rätt liten.

www.download.com eller nån annanstans.

Att återskapa ett användarkonto går inte eftersom alla konton får helt unika IDn.

Dessutom så kan ju det du letar efter ha skrivits över ändå, så ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...