Wheninrome Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Köpte en ny laptop av Packard Bell och genvägarna för Media Center finns i startmenyn, men programmet är helt sonika borta från datorn. Mappen ehome som media center ska finnas i är borta. Har aldrig startat programmet tidigare så jag vet inte om det går att installera separat eller så. I recoveryprogrammet så verkar det inte heller som att media center finns med, fast genvägarna finns i startmenyn som sagt. Nån annan som varit med om samma sak eller vet hur man kan få media center att fungera? Nedladdning eller ominstallation eller andra tips/förslag? Quote
Andreas Stenhall Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Detta låter synnerligen märkligt! Du har inte ehshell.exe någon annan stans på datorn? Quote
Wheninrome Posted July 27, 2008 Author Posted July 27, 2008 Tack för snabbt svar Stenis, men nu tror jag det går troll i kakburken. I morse så skulle jag testa att starta MC igen, "bara-för-att-liksom" o tror du inte på pjöttran att eländet startade. Jag fattar ingenting. Först inte där, men sen ÄR den där.....jaja, nu är man "en glad gris" igen. Quote
Recommended Posts