kinget Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Råkade av misstag välja att ville synka med en delad mapp på mitt hemnätverk. Nu vill inte ikonen försvinna från mitt aktivitetsfält :/ HUR får jag bort den? Vill inte synka nånting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Prova med att gå in på Kontrollpanelen - Synkroniseringscenter och Visa synkroniseringskopplingar. Städa upp din koppling så försvinner väl även ikonen i aktivitetsfältet. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted August 5, 2008 Author Share Posted August 5, 2008 Prova med att gå in på Kontrollpanelen - Synkroniseringscenter och Visa synkroniseringskopplingar.Städa upp din koppling så försvinner väl även ikonen i aktivitetsfältet. : nein:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts