Guest fjamsetramsa Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 När jag trycker på vila så loggar datorn bara ut...ska den inte stängas ner o bli helt tyst??vad är annars vitsen med viloläge?samma sak om man bara loggar ut då ju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Är du säker på att knappen du klickar på är programmerad till att ge viloläge ? Vilken knapp använder du ? och vilken symbol har knappen ? Ett riktigt viloläge loggar inte ut ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Du kan välja vad knappen skall göra under Energialternativ i Kontrollpanelen, Ändra schemainställningar och Ändra avancerade inställningar. Funkar i min Dell laptop i a f. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Jag har inte ändrat på ngt sen nyinstallation.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 trycker på pilen till höger och vila.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts