Gå till innehåll

Stora fönster i Vista då man klickar på en länk?


jensa

Recommended Posts

Ursäkta den dåliga rubriken.

Jag undrar om det finns nån inställning i vista som gör att man får stora fönster då man klickar på en länk?

Nu får jag alltid ett litet fönster som jag får förstora efter att ha öppnat det. Tycker det är väldigt störigt då jag alltid vill ha fönster i full size....

mvh jensa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket program öppnas efter en länk då?

Internet Explorer?

Vill bara säga att shift och stäng knappen ska man trycka efter man förstorat sitt fönster, så att det sparar sin storlek till nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du håller ned shif (alternativt CTRL?), när du stänger Internet Explorer så kommer fönstrets storlek och position att sparas till nästa gång du öppnar det.

Om du har FLERA instanser av Iexplorer igång så måste detta göras när den SISTA stängs. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du håller ned shif (alternativt CTRL?), när du stänger Internet Explorer så kommer fönstrets storlek och position att sparas till nästa gång du öppnar det.

Om du har FLERA instanser av Iexplorer igång så måste detta göras när den SISTA stängs. :)

Har nu gjort snart 25 försök men lyckas inte ändå, börjar tro att jag är riktigt ovanligt korkad som inte får det att funka...    urrrrk

mvh jensa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...