Manneman Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Precis som det står i rubriken... Jag har för mig att jag läste en tråd på Alltomxp för ett tag sen om denna skärmsläckare men jag hittar inget nu. Det är en massa info om datorn som visas som skärmsläckare. Väldig lite nyttig info, men den ser sååå cool ut. Är det någon som kan hjälpa mig? Mvh // Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 Yes... tänk vad man kan om man ger det lite tid...*L* Här är den... kolla gärna in den: http://goheer.com/products/GxTS/ Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Ser bra ut den tar vi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Dom har riktigt schyssta skärmsläckare, blir en därifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Installern fungerar inte i Vista, och endast SCR filen för nedladdning fungerar inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts