nillan Posted August 25, 2008 Posted August 25, 2008 Har installerat detta program men får upp ett felmeddelande när jag skall använda detta. se bild. Hoppas någon vet vad det är för fel o hur jag gör nu. ??? Quote
Landsfiskalen Posted August 26, 2008 Posted August 26, 2008 Kör anpassad windows-update. För mig ja såg en uppdatering med ett sånt namn där. Orkar inte kolla just nu, så ja kanske har helt fel. Quote
nillan Posted August 26, 2008 Author Posted August 26, 2008 Tack för ditt svar men inte blev jag klokare för det 8) ang. "Kör anpassad windows-update." Jag är helt novis om musik över datorn. Hur får m in radiokanaler? Alla barn i början men hoppas fortfarande på hjälp av någon snäll person här. Quote
Landsfiskalen Posted August 26, 2008 Posted August 26, 2008 Glöm den på windowsupdate, ja hade fel, har kollat nu. :-[ Men om du behöver köra anpassad i windowsupdate, så finns den troligtvis överst i program på startmenyn. Audacity kan ja inget om, men eftersom de blev fel när du installerar, kan du ju börja med att ta bort programmet. Screamer funkar bättre, tror ja? Quote
nillan Posted September 1, 2008 Author Posted September 1, 2008 Var hittar jag ditt förslag? Screamer ??? Quote
erguer Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Var hittar jag ditt förslag?Screamer ??? Googla. http://www.screamer-radio.com/ Quote
Recommended Posts