Guest yassin_2999 Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Hej! Efter att jag installerade Vista Inspirat 2, så har CCleaner klagat på en register-post varje gång jag kör en register-städning. Troligen är det något med OutLook Express att göra. Finns det något sett att rätta till det en gång för alla? Se bilden: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Inget o bry sig om. Bare o städa. En del nycklar kommer tillbaks, men dom städar du ju bort nästa gång, osv..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Samma sak här, men jag har XP Home. Det handlar inte bara om att den kommer tillbaka efter att man omstartat datorn eller program. Den kommer tillbaka om man gör en sökning igen direkt efter den förra städningen. Hos mig finns det dock två: IOutlookPlug - {2380238047247} <-- random siffror och IWinPwdSvc - {2380238047247} Jag trodde det skulle lösas i nya versionen, 2.11, men det är fortfarande kvar sen 2.10 Jaja, har redan lärt mig att leva med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts