T@wo Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 Tja, Jag har Microsoft Office 2007 Enterprise på engelska. Letar alltså efter ett "språkpaket" som jag kan ladda hem och installera så att programmet blir på svenska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 Det fina i kråksången är att det kostar ju bara 24.95 usd http://buy20.trymicrosoftoffice.com/buyus/...p;culture=en-US Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted August 30, 2008 Author Share Posted August 30, 2008 Tänkte mera på någonting som var gratis... Kanske inte finns... :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 För att få tag i Enterpriseversionen så måste du ju ha avtal och då har du även rätt att ladda hem och installera språkpaketen. Kolla på det ställe där du laddade hem hela Office om inte språkpaketen finns där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted August 30, 2008 Author Share Posted August 30, 2008 Har läst i forumreglerna och jag vet inte om jag kan få vidare hjälp här. Det jag kan säga är att jag har fått det från annat håll så jag får väll nöja mig med den engelska versionen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 http://sv.openoffice.org/ ifall det kör ihop sig med språk paketet....gratis också mvh boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 Skulle nog tro att det språkpaketen förekommer hos andra källor med, men då får jag nog rekommendera dig att prova google. T.ex söka efter just det du söker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted August 30, 2008 Author Share Posted August 30, 2008 Tack för hjälpen alla som medverkat. MVH T@wo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts