Gå till innehåll

Fundering om dataskärm


__087

Recommended Posts

Tjena, jag har fixat en 21" Nokia 445xiPlus. Den fungerar utmärkt förutom att när jag kör 1152x864 bildpunkter är det som små punkter som bildar streck över hela skärmen (rätt svagt men dom syns) sänker jag till 1024x768 så blir allting jätte stort men dom försvinner. Betyder detta att min skärm inte klarar 11522x864 bildpunktsupplösning??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Fann följande information i ett pressmeddelande från Nokia (dock inget om just 1152×864):

The 445XiPlus supports an optimal resolution of 1280×1024 at a refresh rate of 100 Hz and a maximum resolution of 1600×1200 at 88 Hz for flicker-free performance in demanding business and technical applications, such as high-resolution imaging, CAD/CAM, engineering and graphics. This Invar shadow mask display produces extremely sharp, crisp images with a super fine .22 mm horizontal dot pitch. Other enhancements above the current 445Xi monitor include a boost in horizontal scan frequency from 102 kHz to 110 kHz for high-quality image performance and a maximum bandwidth of 230 M.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...