Gå till innehåll

Drivrutin för att installera CanoScan 4200F på Vista


Recommended Posts

Hej och stort tack för ditt svar. Dessvärre ger Canons hemsida ringa vägledning. Den hänvisar till fyra olika leverantörer, men väl där finns ingen vidare hänvisning, åtminstone finner jag ingen sådan. Det borde finnas en länk av typen: ladda ned drivrutin för CanoScan 4200F, så som det finns för andra typer. Tycker att Canons sajt i just detta fall är en opedagogiskt utformad återvändsgränd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väl bekomme! ;)

För att vi inte skall fastna i Canons återvändsgränd, ett par frågor:

Har du installations-cd:n och en manual?

Har du gjort något försök att installera skrivaren, och i så fall, vad har då hänt?

Här är en länk till en drivrutin för 32-bitars Vista.

Här är en länk till en drivrutin för 64-bitars Vista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

Jag har installations-CD:n, men oavsett om jag låter den starta automatiskt eller startar den manuellt, får jag besked om att programmet/drivrutinen uppvisar kompatibilitetsproblem. När jag ändå kör den försvinner internet explorer. Så skivan är jag hittills inte hjölpt av. hmmmm...32-bitars eller 64....svår fråga för en humanist.....jag har Vista Home Premium....tror jag.....och bredbandshastighet kan jag inte svara på.....ska jag pröva mig fram?

Mvh,

AP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...