Andreas Stenhall Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Microsoft har släppt en hotfix för två typer av fel som kan uppstå vid uppspelning av mediafiler i Windows Vista, se om du berörs: http://support.microsoft.com/default.aspx?...&spid=11734 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 hej stenis kan detta vara nåt som jag kunde behöva när jag spelar upp wmv videos i media playern går det i slowmotion har hela tiden trott att det fattats codecs men har tagit bort dem för de ställde till problem i moviemakern misstänker att det vlc playern jobbar mot mediaplayern men de har funkat ihop innan så problemet har uppstååt nu för inte så lång tid sen grejen är att jag förstår inte om det är nåt som jag ska ladda hem från din länk eller hur gör jag? mvh linnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 9, 2008 Author Share Posted September 9, 2008 Hotfixen jag postade om löser inte det problem du beskriver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 ok stenis . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts