DAson Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Har fått problem med Windows Live Messenger. Kan inte logga in som vanligt har fått felmeddelanden vid försök att logga in. 2 olika felmeddelanden. Det 1:a Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Felkod: 81000314 ---------------------------------------------------------------- Det 2:a Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger. Förmodligen har ett problem uppståt med tjänsten eller din internetanslutning. Kontrollera att du är ansluten till Internet. Om du vil att vi ska försöka felsöka problemet klicikar du på knappen Felsök. Felkod: 81000306 Har försökt reparera Windows Live Messenger men inget hjälpte. Vad ska jag göra för att kunna logga in igen. Avinstallera och sen installera WLM på nytt. Men hjälper inte det så får jag va utan WLM. Tacksam för hjälp till detta problem! //DAson Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Det har varit en del inloggningsproblem, både i går (på kvällen) och i dag, men nu är jag inloggad, så försök igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 Problemet är löst. Avinstallerade WLM. Och installeade det och nu fungerar det igen. //DAson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Problemet är löst. Avinstallerade WLM. Ochinstalleade det och nu fungerar det igen. //DAson Vill bara säga att det är en fråga om tid, inte en fråga om att installera om. Eftersom det tar tid att installera om så tror du kanske att det var lösningen men bara så du inte gör detta varje gång du får problem att logga in så säger jag detta. Jag har också haft problem idag och jag väntade bara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podbot Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Hej, Tack för att du skriver in till Windows Live Messenger Support. Vi ber om ursäkt för att du haft ett tillfälligt problem med Windows Live Messenger. Vi på Windows Live vet att Windows Live Messenger är viktig för dig och vi arbetar för fullt med att lösa problemet och återupprätta normal service så fort som möjligt. Du kanske har haft problem att logga in på tjänsten Windows Live Messenger på grund av dessa problem. Vi uppskattar verkligen ditt tålamod och att du använder Windows Live Messenger för att hålla kontakt med viktiga människor både i proffessionella och personliga sammanhang. Dessa problem har nu blivit lösta. Om problemet med inloggning fortsätter svarar du på detta meddelande med en detaljerad redogörelse om problemet du upplever. Tack för att du använder Windows Live Messenger, tveka inte att höra av dig om du har flera problem. Med vänliga hälsningar, Windows Live Messenger Support Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts