mgubi Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Har ett stort problem alla skivor oavsätt vad det är på de läses som audio-skivor efter att jag har formaterat datorn. Har XP med sp3 installerat Någon som har nå tips Quote
Landsfiskalen Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Den här datorn < egenskaper för cd / dvd spelaren < spela upp automatiskt < Fråga mig vilken åtgärd som ska utföras. Kanske? Quote
lbl Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Vän av Ordning & Reda vill påpeka att ... -> efter att jag har formaterat datorn ...man inte formatterar datorer, utan Hårddiskar. Det där låter som när tidningarna skriver att 'polisen beslagtagit hårddisken', fast det var hela datorlåddan de tog ... :-) En hårddisk är en 3½" (ca 9cm) bred, 16-17cm lång och ca 2,5cm hög, och ser ut ungefär som på medskickad bild. /LbL! Quote
si3rra Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 "din upplevelse av en hårddisk kan te sig annorlunda". Men om du stoppar i en skiva (CD ROM SKIVA) och går in i den här datorn så även om skivan innehåller ett spel så står det audio cd? eller är det så att alla skivor du sätter in automatiskt öppnas med mediaspelaren? Quote
Recommended Posts