gebe Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 När jag scannar med mitt antivirusprogram, får jag en lång lista med fel vid öppning(Filen är låst). Vad ligger det för någonting bakom dessa låsta filer? Med Malwarebytes skall man kunna ta bort låsta filer. Är det säkert att ta bort dessa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Med Malwarebytes skall man kunna ta bort låsta filer. Är det säkert att ta bort dessa? Nej dom skall du inte ta bort! Förutsatt att datorn är virusfri så är det förmodligen systemfiler, du ser! Dom kan vara låsta av olika skäl... dom kanske används för tillfället och därför inte kan öppnas, eller så kan dom vara låsta som en ren skyddsåtgärd. Hur som helst så är det nästan garanterat, fullt normalt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted September 20, 2008 Author Share Posted September 20, 2008 Hej e-son, och tack för svar. Där ser man. Ibland är det bra att fråga först, när man inget vet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts