Gå till innehåll

[LÖST] Problem med Windows Update, får felkod 80070424


Fujifilm

Recommended Posts

hej på er alla.

jag har fått lite problem med min vista dator. vet ej om jag postar detta rätt moderater får gärna flytta på tråden om den ligger fel.

nu kommer mina problem med min vista dator

problem 1. När jag ska söka efter uppdateringar så får jag bara fel medelande 80070424 har provat allt den har hållt på så nu i 3 dagar. jag kan ej ändra så den söker efter uppdateringar själv. vet ej om detta har att göra med windows live messenger 9 beta på svenska problemen kom efter den installerades. har avinstallerat den men windows update är lika dan ändå.

problem 2.  Jag har installerat ie 8 beta 2 på eng när den kom ut och vill nu prova ie8 beta 2 på svenska men jag hittar ej avinstallations filen för ie8 beta 2 har letat över allt i datorn men hittar den ej. snälla hjälp mig att bli av med den.

Problem 3. detta är inte ett problem utan en fråga. Jag har köpt en laptop och har läst i en pc tidingen att som nödlösning för att laptopen ska komma upp en bit från underlaget så kunde man lägga en bok under den. är det något ni rekomendera att man ska göra för en laptop ger en himmla massa värme på ingen tid.

Hoppas jag kan få hjälp med det mesta.

MVH: fujifilm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan börja med att testa updatefixen på första länken! Andra länken är till Microsofts kostnadsfria updatesupport!

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g86050#msg86050

https://support.microsoft.com/oas/default.a...amp;x=8&y=8

problem 2.  Jag har installerat ie 8 beta 2 på eng när den kom ut och vill nu prova ie8 beta 2 på svenska men jag hittar ej avinstallations filen för ie8 beta 2 har letat över allt i datorn men hittar den ej. snälla hjälp mig att bli av med den.

KontrollpanelenProgram och funktioner.... tryck på "Visa installerade uppdateringar", så kommer den fram!

Problem 3. detta är inte ett problem utan en fråga. Jag har köpt en laptop och har läst i en pc tidingen att som nödlösning för att laptopen ska komma upp en bit från underlaget så kunde man lägga en bok under den. är det något ni rekomendera att man ska göra för en laptop ger en himmla massa värme på ingen tid.

Det spelar nog ingen roll vad du lägger under.... det primära är att du skapar en luftspalt under datorn, för bättre ventilation! Det optimala lär vara en ställning med kylfläkt.... finns i datorhandeln!

Exempel:  Art nr: 121521  http://www.netonnet.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...