Lasse B Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 En fråga. Fick i kväll 1 st prioritersd uppdatering Microsoft.Net Framework 2,0, Servicepack 1 den la jag in som vanligt. Men ?? Det kom också 1 st tillval, nämligen Microsoft. Net Framework 3,0 bör man även uppdatera med den ?? eller behöver man den inte som en normalandvändare ??. PS. Har servicepack 3 instalerat. Tacksam för ett svar. LB Quote
JoWa Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Jag kan se två skäl att installera .Net Framework 3: 1. Ett program du vill använda kräver det. 2. Du vill få tillgång till xps (XML Paper Specification) Det kan du läsa om i Wikipedia. Om dessa punkter inte är aktuella för dig, kan du strunta i .Net Framework 3. Sedan finns även .Net Framework 3.5 PS. Jag har inget .Net Framework, och saknar det inte. DS. Quote
Lasse B Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 Jag har nog ingen andvändning av det,så därför får det vara, lägger in den i dolda uppdateringar. Jag trodde att 3 an låg i servicepack 3, tycker mig ha hört det, men det kan vara fel. Tack för din kloka svar, och snabb hjälp du ställer opp med. Lasse B Quote
Recommended Posts