Guest Naturguiden Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Jag har inga problem med datorn så varför kommer detta upp??? Se bilden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Gammalt problem som windows har hittat lösningen till! Bara att klicka upp lösningen och kolla vad det står.... och kanske följa instruktionerna, om det fortfarande är aktuellt!... Kolla gärna historiken, och kanske rensa ut inaktuella fel också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Ok Detta var intressant jag klickade mig vidare ... och det var fel på drivrutinerna till en logitech webcamera som jag inte ens har någon... Min är av märket labtec Så det fick rensas bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts