Gå till innehåll

XM Satellite radio


Recommended Posts

Gäst DimensionX

ja.

Jag gör inte det ??? Kör XP pro,sp3,IE7, Norton antivirus 2008.

Har inga problem att logga in på andra siter.

Några tips på vad jag kan göra för att kunna logga in på dito?

Jag hade heller inga problem med att komma in på sajten. Har haft kompisar som haft samma problem som du, jag har även råkat ut för att kompisar kommit in på sajter som jag själv inte kommit in på. Kanske nåt med ip numret som kan vara problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja.

Jag gör inte det ??? Kör XP pro,sp3,IE7, Norton antivirus 2008.

Har inga problem att logga in på andra siter.

Några tips på vad jag kan göra för att kunna logga in på dito?

Jag hade heller inga problem med att komma in på sajten. Har haft kompisar som haft samma problem som du, jag har även råkat ut för att kompisar kommit in på sajter som jag själv inte kommit in på. Kanske nåt med ip numret som kan vara problemet.

Kan det vara Telia som spärrar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

ja.

Jag gör inte det ??? Kör XP pro,sp3,IE7, Norton antivirus 2008.

Har inga problem att logga in på andra siter.

Några tips på vad jag kan göra för att kunna logga in på dito?

Jag hade heller inga problem med att komma in på sajten. Har haft kompisar som haft samma problem som du, jag har även råkat ut för att kompisar kommit in på sajter som jag själv inte kommit in på. Kanske nåt med ip numret som kan vara problemet.

Kan det vara Telia som spärrar?

Antagligen inte, för jag kör också Telia. Däremot har jag råkat ut för sajter där jag inte kommit in pga Telia. Kan kanske vara något i webbläsaren som spärrar, eller nån brandvägg?

Får du bara svart skärm eller nåt meddelande om att servern är nere eller inte finns?

Jag har en kompis som hade precis samma problem, ALLA kom in på sajten, men inte han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Du, ditt IP kan kanske vara bannat genom något filter. Har råkat ut för samma sak.

Testa att använda en online proxy.

Klistra in länkadressen till radiosajten i fältet på den här sajten och se om du kommer in när du använder ett annat IP.

http://www.fastwebproxy.net/

Jag blev till och med bannad från mitt eget forum genom ett sånt där filter som "valde ut" vissa IP som hot. Gissa om jag vart förvånad, och sur. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja.

Jag gör inte det ??? Kör XP pro,sp3,IE7, Norton antivirus 2008.

Har inga problem att logga in på andra siter.

Några tips på vad jag kan göra för att kunna logga in på dito?

Jag hade heller inga problem med att komma in på sajten. Har haft kompisar som haft samma problem som du, jag har även råkat ut för att kompisar kommit in på sajter som jag själv inte kommit in på. Kanske nåt med ip numret som kan vara problemet.

Kan det vara Telia som spärrar?

Antagligen inte, för jag kör också Telia. Däremot har jag råkat ut för sajter där jag inte kommit in pga Telia. Kan kanske vara något i webbläsaren som spärrar, eller nån brandvägg?

Får du bara svart skärm eller nåt meddelande om att servern är nere eller inte finns?

Jag har en kompis som hade precis samma problem, ALLA kom in på sajten, men inte han.

Får "Webbsidan kan inte visas".

Ska testa online proxy.Thx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Gör det, hoppas det löser problemet tillfälligt i alla fall.

Nu måste jag skynda iväg ett ärende. Hej så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Märkligt det där. Har sällan stött på såna sajter där jag inte kommit in, men det har hänt. Om vi kommer in så borde du också rimligtvis göra det. Kan kanske vara nåt i systemet som hindrar den där sidan. Kolla brandvägg så att den inte blockar den sajten, eller så att inte sidan är blockerad i din browser.

Blir att felsöka. Testa att byt browser om du använder flera vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...