Guest Naturguiden Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Jag har för mig att man kan sända radio med winamp... någon som kan hjälpa mig vidare med vad jag skall ha för programvara Har laddat ner winamp senaste versionen men sedan skulle man ha något som heter shout cast eller något... men jag har glömt hur man skall göra det var ett tag sedan jag testade detta. Tack på förhand Quote
JoWa Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 SHOUTcast Radio DSP Plug-in skall du tydligen använda. Läs om det och hämta det här. Quote
Guest Naturguiden Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Mmm får inte igång det synd jaja har väl gjort något fel Quote
si3rra Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 DSP pluginen i Winamp, och Shoutcast server installerat. Quote
Guest Naturguiden Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 En svensk guide skulle vara underbart för att få det att fungera Quote
HlK Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 kan den här vara till hjälp kanske? (Bortse från scannerinkopplingen) http://polisradio.net/shoutcast.htm Quote
Guest Naturguiden Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Tack för det skall testa efter nya indiana Jones Filmen och en omstart Quote
Guest Naturguiden Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Tack för detta HlK fungerar kanon .. hade missat lite viktigt att fylla i tydligen Man får passa sig man får ha detta inom familjen typ annars är det väl olagligt som allt annat som har med musik att göra Quote
Recommended Posts