Guest fjamsetramsa Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Finns det saker man bör uppdatera som inte kommer på win update ? i vista då alltså.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Det generella svaret är "nej". Så tillvida du inte upplever en specifik bugg så behöver du inte installera någon annan uppdatering utöver Windows Update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Jag trodde att nya Windows Installer skulle komma ut via Uppdateringar på Vista, men det har den inte gjort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Jag skulle tro att Windows Installer 4.5 ingår i Service Pack 2 som betatestas just nu. Det kommer nog inte att släppas på Windows Update om det absolut inte krävs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ok..tack.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Det man kan ha i åtanke är kanske att alltid sitta med så nya drivrutiner som möjligt. Windows Update har visserligen drivrutiner som fungerar men jag vet inte hur ofta dessa uppdateras då det släpps nya drivrutiner för t.ex. grafikkort/chipset som är mer optimerade och har bättre prestanda än dom windows update tillhandahåller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts