__087 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Tjena, som min rubrik lyder vill jag återgå till xp home edition igen. Jag köpte min bärbara dator för ca 2 år sedan med XP Home och installerade Professional på den pga jag inte gillade det men nu vill jag återgå till Home Edition igen, hur går jag till väga?? har tidigare testat formatera med XP Pro och sedan stoppat i home skivan men då klagar den på att vissa filer inte går att hitta. Är tacksam för alla svar M.V.H //__087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Hur gör du när du formaterar?... du måste ta bort den XP-partition du har, och starta en nyinstallation på "Opartitionerat utrymme"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 aa det är så jag gör och efter det laddar den över massa filer på hårddisken, sen startar datorn om och då när jag kör med home skivan kommer det upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 aa det är så jag gör och efter det laddar den över massa filer på hårddisken, sen startar datorn om och då när jag kör med home skivan kommer det upp Du skall så klart köra med home-skivan från början.... funkar inte det så är skivan troligen skadad. Testa med en annan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 aha hehe okej men jag testar det sen återkommer jag väl om det blir några problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 ne det är antagligen men skiva som knäpp, jag installerar Professional på den igen istället tack ändå e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts