ron Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Beklagar att forumet valt Vibrant för att få in pengar, sorgligt att ha reklam i de inlägg där folk nämner ett produktnamn. Får tänka på det i fortsättningen så man skriver dem med mellanrum mellan bokstäverna. För om man skriver i-n-t-e-l så lär det ju inte funka iaf. Finns det någon m-j-u-k-v-a-r-a (kan inte ens skriva det ordet) som enbart stänger Vibrant? Har Adblock men den fimpar ju allt. Quote
ptr65 Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 Installera noscript. Kör den själv och är riktigt nöjd. Jag kan själv välja vilka script som ska köras på sidorna. Quote
JoWa Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 (edited) En hostsfil kan vara användbar. Tråden jag länkade till finns inte längre… Edited February 17, 2009 by JoWa Quote
Sir_N Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Finns det någon m-j-u-k-v-a-r-a (kan inte ens skriva det ordet) som enbart stänger Vibrant? Har Adblock men den fimpar ju allt. Hittade "Intelli<nix>: An Intellitxt link remover " när jag sökte. Dock måste man klicka på javascriptlänken varje gång man går in på en sida med Intellitxt-reklam för att stänga av den. Quote
Recommended Posts