tub Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 en bekant till mig skulle hjälpa en annan bekant att göra en systemåterställning på en vistadator men krävdes på lösenord det fanns ett lösenord till användarkontot men det fungerade inte kan det vara så att det finns ett adminlösenord som ligger över det vanliga kontolösenordet och finns det något sätt att få fram det min bekant hade provat att köra ett lösenordprogram (opcrack nånting tror jag) men det verkade inte fungera i vista killen som hade gjort originalinstallationen hade lämnat papper med lösenord nedskrivna men dom var naturligtvis bortslarvade och originalinstallatören var tydligen inte tillgänglig förslag mottages tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 ophcrack Vista LiveCD är det som gäller! http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tub Posted November 13, 2008 Author Share Posted November 13, 2008 man tackar och bugar länken vidarebefordrad tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts