bobcat Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Hej. Har ett lite lustigt fel på min bärbara Asus A3L , varje gång jag startar så kommer det upp instl.ruta med igfxtray.exe samt hkcmd.exe måste då klicka på kör, gör jag inte det så kommer jag inte ut på nätet varken med kabel eller trådlöst . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 igfxtray.exe och hkcmd.exe har med Intels grafikkretsar att göra... Det borde inte påverka ditt internet.... Prova att installera om drivrutinerna för grafikkortet och se om det hjälper för att få bort dialogrutorna som kommer upp vid uppstart. Mvh // Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted November 26, 2008 Author Share Posted November 26, 2008 Hördudu manneman det vart perfect , man tackar så mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Ah... toppen! M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts