Lasse B Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Fråga. Har för några dagar sedan laddat ner defraggler, nöjd med den. Det är version 1,04,098, när man titta på sök efter uppdateringar av defraggler står det att det finns en ny 1,05,111. Men när jag går in på uppdateringar för att hämta hem den nya 1,05,111 står det ialla fall att den senaste är 1,04,098 ?????? och det går ju inte självfallet att ladda ner någon ny. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 1.05.111 finns på samma sida som jag länkade till i din förra Defraggler-tråd. http://www.defraggler.com/download/builds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted December 5, 2008 Author Share Posted December 5, 2008 DEt löste sig. Jag avinstalerade den gamla, och sen fanns den nya. Tackar. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Det är inte nödvändigt att avinstallera inför en uppdatering. Bara ladda ned och installera, precis som med CCleaner. Några uppdateringar finns ju inte att ladda ned, utan man hämtar alltid hela programmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts