Erikflyg Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Hej! Jag har ett problem. Något har hänt med Teckensnittet i vista. Det verkar ha blivit "fet" i vissa program, bland annat Itunes och MSN. Jag bifogar en bild.. Vet någon hur jag fixar detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan683 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Justera i kontrollpanelen,bildskärm,utseende,avancerat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktrixter Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Jag har råkat ut för samma problem, bara det att jag har både kursiv text och fet text på ställen där det aldrig varit förut. Och jag hittar ingenstans där jag kan ändra det i Kontrollpanelen->Bildskärm->Utseende->Avancerat. Är det problem med fontsen i Vista eller är det nåt helt annat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts