Gå till innehåll

Skrivarproblem


Recommended Posts

Om skrivaren fanns innan Vista fanns, så är det väl bara att klicka på Installera Ny Skrivare, och leta reda på den där, eller låta Vista hitta den själv.

Om skrivaren kommit efter Vista, så får du besöka Lexmarks sajt.

/LbL!

Edit:

Har varit på deras hemsida men det finns igen drivrutin där! Tänkte bara att Ni experter kanske vet nåt kknep att komma förbi det hela?

Är óckså ny här på forumet och vet inte hur det funkar så förlåt om jag överstigit någon gräns genom att skriva till Dig.

Jag vet inte varför du svarade privat, du ska ju svara här, så att fler får se svaren, det är ju därför man har öppna forum - för att se & lära.                          ;)

Din skrivare är samma som Samsung ML-1210, så hämta deras drivrutin för Vista!

http://www.samsung.com/se/support/download...disp_nm=ML-1210

/Hepp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man lite tur så kan den fungera ändå utan att man installerar den. Hade en gammal Hp 870 CXi utan drivers och gick att skriva ut ändå. Har då Win Xp men har även fungerat i 2000. Ett annat kan helt enkelt vara att nedgradera till Xp. Jag vet att det är många som inte har fått mycket att fungera i vista. Personligen så har jag aldrig använt detta men gillar spontant inte typsnittet-- Ser enligt min mening ut som ett havsverk som ett barn har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...