nillan Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Jag skulle vilja ha Google på sida där uppe. Går det och i så fall, hur gör jag? Hoppas någon vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Hur menar du nu ? Som på min bifogade bild (längst ut till höger) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 14, 2008 Author Share Posted December 14, 2008 Jo, jag menade på startsidan (din bild) "ler" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Jag blev inte klokare för de... eek Bild 1 visar hur man ändrar Sökmotor Bild 2 visar Google som Startsida (Huset-ikonen) Verktyg - Inställningar - Allmänt - Startsida... och klistra in länken: http://sv-SE.start2.mozilla.com/firefox?cl...:sv-SE:official Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 14, 2008 Author Share Posted December 14, 2008 Jag har som din bild nr 2 Skulle vilja ha som din bild nr 1 Har försökt att kopiera min övre rad men det går inte. question? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Hur menar du med: "Har försökt att kopiera min övre rad" ? Standard vid installation av Firefox 3.0.4 på svenska är att Google hamnar överst. http://ftp.sunet.se/pub/www/clients/mozill...tup%203.0.4.exe Vilken är din sökmotor enligt sökfältet ? Har du någon bild till oss ? Bild 1 visar en nyinstallation av Firefox. EDIT: Bild 2 visar hur man ändrar standard-sökmotorn inne i Firefox hemligaste vrår... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 Tack Waxinator. Bild 1 är från min IE Bild 2 är från min Firefox )FF) Ang. FF så stod det ASK men nu kunde jag ändra till Google, tack vare dig. Det jag önskade att jag kunde få på FF är Googleraden som jag har på IE. Är det möjligt? Undrar Gunilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Är du ute efter Google verktygsfält ? http://www.google.com/tools/firefox/toolba...l/sv/index.html Som du ser så blev dina två bilder tomma (0 kb)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 Vad konstigt att bilderna är tomma, jag försöker igen. Jo det är Googles arbetsverktyg jag saknar i FF. Du är lika duktig som vanligt Vaxinator. "ler" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 Va då Vaxinator question? question? Kan jag eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Du kan allt du vill... Bara ladda ner länken du fick så får du Googels verktygsrad i Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 Jag gjorde lite fel 8) men nu lyckades jag. Åter igen Tusen tack. Önskar dig en riktigt GOD JUL o GOTT NYTT ÅR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts