DAson Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Finns det ett speciellt program för att testa LCD-skärmar och vart finns dem finns dem på tillverkarens hemsida eller i så fall vart. Vänder mig till den/dem som kan det bättre än vad jag kan. Jag ber om ursäkt råkade visst radera ditt svar waxinator. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Eftersom du kör 32-bitars Windows XP så kan du säkert köra denna 'gamla' skärmtest: http://www.snapfiles.com/get/nokiamonitortest.html Nej DAson du är oskyldig... man kan inte ändra/radera andras inlägg... Det var jag själv som ansåg att mitt första svar var för undermåligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 Det var skönt och höra det waxinator. vad har du för plattskärm om du har någon vill säga. Jag känner igen testprogrammet har haft det förr då när jag testade min skärm för längesen. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Jo jag använde programmet redan på den tiden jag hade CRT-skärm (20" Viesonic P810) Jag har sedan ett år tillbaka en 22" Samsung SynchMast226BW som du ser i min signatur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts