Gå till innehåll

Tredjepartstema i Vista utan ny mjukvara!?


aiiDaH

Recommended Posts

Hej har gjort hela denna guide med att ta över filerna lägga till dom nya och osv,

efter omstarten då ja går in och ska titta i rullgardin på teman så är ser jag enbart dom orginala

och kan inte välja nån ny

vad är felet ?

jag ser att olika teman kräver olika fil byten osv eller behöver jag inte det efter eran guide?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är enbart dom 3 modifierade filerna som behövs... dom gör så att du kan använda vilket VisualStyles-tema som helst.

Ang. att du inte kan hitta dina nya teman.... Högerklicka på skrivbordet och välj "Anpassa / Fönsterfärg och utseende", så får du upp den klassiska listan med "Färgschema", eller om du kör Vista Ultimate/Business, så klickar du vidare på "Öppna den klassiska dialogrutan för att ändra utseende...".

I listan med färgscheman finns också dina nya teman. Notera att i denna lista kommer dina teman inte att ha korrekta namn, utan dom får samma namn som originalen (t.ex Windows Vista Basic). Bara att markera dom ett efter ett så ser du i rutan ovanför hur dom ser ut.

Kan du inte hitta dina teman här heller, så har du inte gjort rätt, enligt instruktionerna på Tipssidan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...