Gå till innehåll

Windows 7 bygge 6936 x64?


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden
Det är 64-bitars versionen av 32-bitars 6956... (Man får samma fisk på blå bakgrund...)

Jag kör den nu i laptoppen...

Är det sant att det bygget kom i September?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menas med "winmain"? Hör det ofta nu på forumet...

Det finns flera olika grenar för koden som utgör Windows och "winmain" är huvudträdet för Windows. Sedan kan det finnas andra grenar som exempelvis "beta 1"-trädet som knoppades av från winmain-trädet för X antal veckor sedan för att det ska kunna bli stabilt och för att man ska kunna fortsätta utvecklingen i winmain-trädet samtidigt som man jobbar med att få fram en tillräckligt bra betaversion att skicka ut till alla användare. Hoppas att du är med på vad jag menar, försökte förklara hyfsat enkelt  ialla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menas med "winmain"? Hör det ofta nu på forumet...

Det finns flera olika grenar för koden som utgör Windows och "winmain" är huvudträdet för Windows. Sedan kan det finnas andra grenar som exempelvis "beta 1"-trädet som knoppades av från winmain-trädet för X antal veckor sedan för att det ska kunna bli stabilt och för att man ska kunna fortsätta utvecklingen i winmain-trädet samtidigt som man jobbar med att få fram en tillräckligt bra betaversion att skicka ut till alla användare. Hoppas att du är med på vad jag menar, försökte förklara hyfsat enkelt ialla fall :)

Jo jag förstår nog nu, det enda winmain jag visste om var detta :D

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms633559(VS.85).aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...