Guest Naturguiden Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Någon som sett detta bygge ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Japp. Det är ett gammalt bygge från slutet av september, från winmain som inte va nått vidare. Hurså? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Jag såg det på en hemsida bara , nyfiken på vad det var bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Det är 64-bitars versionen av 32-bitars 6956... (Man får samma fisk på blå bakgrund...) Jag kör den nu i laptoppen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Vad menas med "winmain"? Hör det ofta nu på forumet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Det är 64-bitars versionen av 32-bitars 6956... (Man får samma fisk på blå bakgrund...)Jag kör den nu i laptoppen... Är det sant att det bygget kom i September? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Vad menas med "winmain"? Hör det ofta nu på forumet... Det finns flera olika grenar för koden som utgör Windows och "winmain" är huvudträdet för Windows. Sedan kan det finnas andra grenar som exempelvis "beta 1"-trädet som knoppades av från winmain-trädet för X antal veckor sedan för att det ska kunna bli stabilt och för att man ska kunna fortsätta utvecklingen i winmain-trädet samtidigt som man jobbar med att få fram en tillräckligt bra betaversion att skicka ut till alla användare. Hoppas att du är med på vad jag menar, försökte förklara hyfsat enkelt ialla fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Är det sant att det bygget kom i September? Det är i alla fall winmain.081023 enligt skrivbordsinfo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Vad menas med "winmain"? Hör det ofta nu på forumet... Det finns flera olika grenar för koden som utgör Windows och "winmain" är huvudträdet för Windows. Sedan kan det finnas andra grenar som exempelvis "beta 1"-trädet som knoppades av från winmain-trädet för X antal veckor sedan för att det ska kunna bli stabilt och för att man ska kunna fortsätta utvecklingen i winmain-trädet samtidigt som man jobbar med att få fram en tillräckligt bra betaversion att skicka ut till alla användare. Hoppas att du är med på vad jag menar, försökte förklara hyfsat enkelt ialla fall Jo jag förstår nog nu, det enda winmain jag visste om var detta http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms633559(VS.85).aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Är det sant att det bygget kom i September? Det är i alla fall winmain.081023 enligt skrivbordsinfo. Ursäkta. Du har helt rätt, i slutet på oktober, inte September som jag sa tidigare, blanda i hopp det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts