Gurra101 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Hej bara undrar använder ni bara dom som är med i Win7 eller vilka har ni lagt in? Vill ju kunna ändra inställningar på grafiken och så. Men hittar inte det iallafall så som det är nu i Win7 eller det finns kanske inte på dom är med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Jag använder den som är i 7an och fungerar fint, vill du ändra mm kan du alltid ladda hem drivrutiner som är till Vista det går det också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Skulle rekommendera Att köra med drivrutiner för vista, dom som följer med är typ vga drivisar eller nått hopkok Om man installerar CCleaner så ser man att det är några Windows grafikdrivrutiner version 1.1 jag hade dom och bilden frös efter ett tag och en massa konstigheter inträffade men det har inte skett sedan jag installerade Vistas driver för mitt grafikkort. Hur det är med beta 1 vet jag inte ännu skall installera det nästa helg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts