Gå till innehåll

Teman i windows fotogalleri


Gullis

Recommended Posts

Hos mig ser det ut exakt som på bilden... bara att trycka på den lilla pilen intill "Tema" (punkt 1), så kommer det fram en meny! Har du fått igång bildspelet så att du ser bildspelskontrollerna?

GetOpenContent.aspx?assetID=d7113cd7-de90-4f6b-ae3f-6f788adc36f0&DocumentSet=sv-SE&RenderKey=XML

Om kontrollerna inte visas beror det på att bildspelet körs i grundläge. I grundläget kan du inte spela filmer eller ändra teman, men du kan styra andra delar av bildspelet. Högerklicka i bildspelet så visas en meny med kontrollalternativ. Mer information om hur du undviker grundläget och visar bildspelskontrollerna finns i "Förbättra bildspelets visuella kvalitet" längre ned i detta avsnitt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missade citatet va?  ;)

"Om kontrollerna inte visas beror det på att bildspelet körs i grundläge. I grundläget kan du inte spela filmer eller ändra teman, men du kan styra andra delar av bildspelet. Högerklicka i bildspelet så visas en meny med kontrollalternativ. Mer information om hur du undviker grundläget och visar bildspelskontrollerna finns i "Förbättra bildspelets visuella kvalitet" längre ned i detta avsnitt."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej... jag får faktiskt inte heller upp någon meny på högerklicken... nada!    :(    Fast jag har ju redan full uppsättning kontroller!

Kanske detta är en bug i windows... svårt att undersöka, men jag skall försöka googla lite på det! Återkommer om jag hittar något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom just på en sak.... har du kört Windows prestandaklassificering än? Om du vill kunna se bildspelet med hög visuell kvalitet (inklusive filmer, teman och övergångar), måste du ha 3,0 delpoäng, eller mer, i grafikkategorin i Prestandaklassificeringen!

Gå till KontrollpanelenPrestandainformation och -verktyg... och kolla om Indexeringen är gjord och i så fall vad du har för värde på "Grafik". Kör klassificeringen om det inte är gjort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...