Gå till innehåll

Vad göra?


Sunshine

Recommended Posts

Hej alla forumvänner!

Har laddat ner W7 och fått nyckel. Nu är det så att jag har Vista Home Prem, i min burk. Skall jag, få tag i en ny hdd att installa på, eller kan man på något vis installa på den bef. hdd´n! Vill ju inte tappa det som finns på den nuvarande hdd´n.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rekommenderar att du skaffar en disk till. Man har alltid nytta av separat disk för säkerhetskopior med mera.

Du kan då installera Windows 7 utan att det påverkar din befintlig disk (koppla loss gamla disken under installationen).

Windows 7 skapar en extra partition före systempartitionen och frågan är hur den hanterar detta på den befintliga disken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rekommenderar att du skaffar en disk till. Man har alltid nytta av separat disk för säkerhetskopior med mera.

Du kan då installera Windows 7 utan att det påverkar din befintlig disk (koppla loss gamla disken under installationen).

Windows 7 skapar en extra partition före systempartitionen och frågan är hur den hanterar detta på den befintliga disken.

Tackar för dessa svar!

Skall köpa en ny hdd och installa på, då är man säker på att alla prg´s är kvar på den gamla iallafall.

Ha en fortsatt bra eftermiddag och forsatt bra betatestande.

// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...