birath Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 jag har haft problem med hög ping i spel så som: cs 1.6, team fortress 2, osv någon som stött på samma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 jag har haft problem med hög ping i spel så som: cs 1.6, team fortress 2, osvnågon som stött på samma? jag spelar ganska mycket och har inte haft ping problem och har man det så tror jag inte det har med Windows och göra utan kolla upp internetanslutningen eller brandväg osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogWraith Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Jag är lite fundersam själv, drog igång World of Warcraft och upptäckte att jag nu har högre ping. Det går ju alltid att undersöka närmare, men det kan även vara någon i mitt nätverk som sitter och laddar hem just när jag går igenom vissa tester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts