tigereye51 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jag har en lite äldre webbcam av märket Philips och jag har inga drivisar som funkar i Vista. Kameran heter Philips 750 nånting och ser ut som ett ägg. Funkar jättebra till XP annars. Är det någon som vet så hör av dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Tycks tyvärr inte finnas: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/...t=Link_Software Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jag har en lite äldre webbcam av märket Philips och jag har inga drivisar som funkar i Vista. Kameran heter Philips 750 nånting och ser ut som ett ägg. Funkar jättebra till XP annars. Är det någon som vet så hör av dig... Du kan ju inte bara skriva "750 nånting". Försök ta reda på om det står någon annan beteckning på din webcam och/eller modellnr så kan vi kolla om vi hittar något. Samtidigt så är webbkameror så billiga idag att det är mer lönsamt att köpa en ny man vet fungerar med Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Jag har en lite äldre webbcam av märket Philips och jag har inga drivisar som funkar i Vista. Kameran heter Philips 750 nånting och ser ut som ett ägg. Funkar jättebra till XP annars. Är det någon som vet så hör av dig... Du kan ju inte bara skriva "750 nånting". Försök ta reda på om det står någon annan beteckning på din webcam och/eller modellnr så kan vi kolla om vi hittar något. Samtidigt så är webbkameror så billiga idag att det är mer lönsamt att köpa en ny man vet fungerar med Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigereye51 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Den heter WEBCAM Pro 3D PCVC750K/00. Jag håller med dig att dom är billiga idag, men samtidigt så har den här funkat jättebra. Tack i alla fall.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigereye51 Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Tycks tyvärr inte finnas: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/...t=Link_Software Jag får tacka så mycket för detta svar. Jag ska testa om det funkar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Den heter WEBCAM Pro 3D PCVC750K/00. Jag håller med dig att dom är billiga idag, men samtidigt så har den här funkat jättebra. Tack i alla fall.... Ska kolla om jag hittar något. Ibland har jag haft tur med lite äldre drivisar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts