DAson Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Har som sagt problem att installera min Brother HL-730+ i Windows 7 Beta. Det finns andra Brother skrivarmodeller i listan men inte min modell. Hur ska jag göra för att kunna installera den Windows 7 Beta. Har ni några bra förslag till hur jag ska få min skrivare att fungera i Windowss 7 Betan. Har försökt med Wundows Update men inget händer. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Vad händer om du försöker att installera drivrutinen för Windows 2000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 Har tyvärr ingen medföljande CD-skiva med varken drivrutiner eller tillhörande mjukvara. Går det att få tag på sånt kanske tillverkarens hemsida. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Har tyvärr ingen medföljande CD-skiva med varken drivrutiner eller tillhörande mjukvara. Går det att få tag på sånt kanske tillverkarens hemsida.//DAson Jag postade ju en länk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts