Gå till innehåll

Laddar hem fel fil


Recommended Posts

Är det Nordnet Deklaration 2008 (NNDEKLARATION2008.EXE) du laddar ned? Jag ser inget konstigt med den.

Nordnet Deklaration 2009 kommer jag däremot ingen vart med. Kan ej fylla i e-postadress, och ej Gå vidare. :blink:

Tack för din hjälp men när jag laddar hem 2008 deklarationen kommer den gamla webkamran och lägger sig på skrivbordet även på 2009 deklaratonen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för din hjälp men när jag laddar hem 2008 deklarationen kommer den gamla webkamran och lägger sig på skrivbordet även på 2009 deklaratonen

Hej! även jag har provat att ladda ner programet men ser inga fel heller.

Har du provat att spara det någon annastans än på skrivbordet?

Jag tror inte din kamera har något alls med programet att göra utan du har fått en association till den ikonen.

Eller kommer kamera ikonen upp efter installationen?

/Starplus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! även jag har provat att ladda ner programet men ser inga fel heller.

Har du provat att spara det någon annastans än på skrivbordet?

Jag tror inte din kamera har något alls med programet att göra utan du har fått en association till den ikonen.

Eller kommer kamera ikonen upp efter installationen?

/Starplus

Det kan nog vara så att associationen till den ikonen nordnet skickade en ny fil och då fick jag öppna en ny mapp på skrivbordet och sen använde jag nåt som heter winrar som filen låg så nu har jag deklarations programet på skrivbordet vet inte hur allt gick till men det funkar men kvarvarande problem är väl kvar har tagit bort gamla kamraprogramet men det skanske finns nåt kvar i datan hur kollar man det tack för all hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...