Landsfiskalen Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 De här är helt otroligt. Ja har inte installerat några driver. Min stereo kodar av signalen automatiskt till dolby digital, när ja spelar upp "filmklipp" som ja har tankat. Och bilden är helt perfekt. Så ja får säga att detta är bra grejer. Quote
si3rra Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 menar du då ljudbilden? jag kan då inte se filmer på min stereo inte! Quote
JoWa Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 Min stereo kodar av signalen automatiskt till dolby digital, Har du testat dts också? Quote
Landsfiskalen Posted January 15, 2009 Author Posted January 15, 2009 Har du testat dts också? Ja har inte hunnit med de ännu, men ja gissar på att de funkar lika bra. Allt annat funkar ju så. Kommer inte ihåg vilka av alla filmer ja har som är dts bara. si3rra. Stereon är en bild och ljudenhet. Denon AVR 2807, ett 7.1 system. HDMI från datorn till stereon och en HDMI vidare därifrån till tv:n, som också funkar som bildskärm. Quote
arnada Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 landsfiskalen, vad kör du för ljudkort i datorn *nyfiken* vill med köra digitalt, kör med 1st 49kr rca nu X-fi Xtreme music *ler* Quote
Landsfiskalen Posted January 16, 2009 Author Posted January 16, 2009 arnada. Ljudet från moderkortet. Realtek (stavning) En sladd från den digitala anslutningen till grafikkortet inne i datorn. Sen har man både bild och ljud digitalt via HDMI:n. Och internet slår tv-1000 med hästlängder. Quote
Recommended Posts