Gå till innehåll

tillbehör till Bärbar dator efterlyses!


Recommended Posts

hat försökt hitta en del till HP NC6000 bärbar dator. det är själva "skalet" du lägger hårddisken på.

det är en silver aluminium plats typ, jag undrar om det är någon som vet hur jag kan hitta en sådan ? jag har letat efter nätet men utan resultat, vet inte ens vad dem heter .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du aluminiumskalet som själva hårddisken ligger i ?

Jag var inne på HP's hemsida men där var inte så många reservdelar till just din dator :/

Du får nog vända dig till någon universal historia, ska kolla upp om jag hittar något när jag har lite mer tid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du aluminiumskalet som själva hårddisken ligger i ?

Jag var inne på HP's hemsida men där var inte så många reservdelar till just din dator :/

Du får nog vända dig till någon universal historia, ska kolla upp om jag hittar något när jag har lite mer tid :)

precis den , vad heter den då? e det aluminiumskal?

kan man inte använda andra modellers skal? för jag kommer ihåg att ibm hadde sådanna med, får hitta nån söndrig dator på tradera eller nått.

jag har bifogat en bild om man tittar noga på sidorna och längst ner så e det lite annorlunda koppling .

post-4117-1232109095_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...