Jump to content

tillbehör till Bärbar dator efterlyses!

Recommended Posts

hat försökt hitta en del till HP NC6000 bärbar dator. det är själva "skalet" du lägger hårddisken på.

det är en silver aluminium plats typ, jag undrar om det är någon som vet hur jag kan hitta en sådan ? jag har letat efter nätet men utan resultat, vet inte ens vad dem heter .

Menar du aluminiumskalet som själva hårddisken ligger i ?

Jag var inne på HP's hemsida men där var inte så många reservdelar till just din dator :/

Du får nog vända dig till någon universal historia, ska kolla upp om jag hittar något när jag har lite mer tid :)

Menar du aluminiumskalet som själva hårddisken ligger i ?

Jag var inne på HP's hemsida men där var inte så många reservdelar till just din dator :/

Du får nog vända dig till någon universal historia, ska kolla upp om jag hittar något när jag har lite mer tid :)

precis den , vad heter den då? e det aluminiumskal?

kan man inte använda andra modellers skal? för jag kommer ihåg att ibm hadde sådanna med, får hitta nån söndrig dator på tradera eller nått.

jag har bifogat en bild om man tittar noga på sidorna och längst ner så e det lite annorlunda koppling .

post-4117-1232109095_thumb.jpg