majoren Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Sedan jag har installerat W7, så har ju alla mina inställningar försvunnit. Kan inte hitta inställningarna för min touchpad på den bärbara. Vill ha så att jag kan skrolla utan att använda scrollen längst till höger på webbläsaren. Om ni förstår vad jag menar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 För mig finns inställningarna via Control Panel / All ContolPanel Items / Mouse. Där har jag sedan en särskild flik för touchpaden. Tro man kan ta sig dit via device manager också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majoren Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 För mig finns inställningarna via Control Panel / All ContolPanel Items / Mouse. Där har jag sedan en särskild flik för touchpaden. Tro man kan ta sig dit via device manager också. Nepp, hittar det inte. Finns ingen sån flik på mouse. Måste finnas nån här som har koll på detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Har du testat lägga in Vista drivrutiner till touchpaden? Tror jag gjorde det på min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majoren Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Har du testat lägga in Vista drivrutiner till touchpaden? Tror jag gjorde det på min. Nej, det har jag inte gjort, ska testa med detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majoren Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Nej, det har jag inte gjort, ska testa med detta. Får det inte till att funka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts