nick Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Hej allihop.RealPlayers nedladdningsikon kommer inte upp som den brukar göra i högra hörnet av videon.Högerklickar jag och väljer "ladda ner den här videon till RealPlayer" så kommer nedladdningsrutan upp och den laddar ner men det går fort och videon går inte att spela upp sen i RealPlayer.Däremot så finns nedladdningsikonen i RealPlayern själv om jag tex vill ladda ner en trailer eller liknande och där fungerar det.Finns det någon som vet vad det här beror på ?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Testa Easy Video Downloader, och markera Download high quality version of this video - if available, om du vill ha högre upplösning (480×360). RealPlayer kodar väl om materialet, vilket ger sämre kvalitet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Hej allihop.RealPlayers nedladdningsikon kommer inte upp som den brukar göra i högra hörnet av videon.Högerklickar jag och väljer "ladda ner den här videon till RealPlayer" så kommer nedladdningsrutan upp och den laddar ner men det går fort och videon går inte att spela upp sen i RealPlayer.Däremot så finns nedladdningsikonen i RealPlayern själv om jag tex vill ladda ner en trailer eller liknande och där fungerar det.Finns det någon som vet vad det här beror på ?. Hej! I Firefox fungerar det. Och här kommer ett program som Du kan konvertera VP6 filerna till MP3. Programmet heter AoA Audio Extractor. adressen är: http://www.aoamedia.com/download.htm .Bara att ladda ner och köra. Funkar jättebra för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts