arnada Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Råkade ta bort alla objekt i start menyn... Kopierade startmenyn på min bärbara dator till min stationära, fick det mesta men saknar fortfarande saker som paint, snipping tool mfl.. Någon som vet hur jag kan få tillbaka dessa? Tackar Quote
e-son Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Leta reda på .exe-filerna... använd startmenyns sök och skriv in "SnippingTool", "Notepad" m.m. Sen högerklick på .exe-filen och "Pin to start menu". Det är visserligen en "workaround" som inte återställer genvägarna exakt där dom låg... men du kommer åtminstone åt dom! Du kan även prova att skapa nya genvägar, i rätt mapp så att säga, C:\Users\DittAnvändarnamn\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu är i så fall sökvägen. Jag har inte provat, men det bör fungera! Quote
arnada Posted January 19, 2009 Author Posted January 19, 2009 Funkade utmärk! Tack e-son! Här är en nice installer för er som har samma problem, läs mig fil finns i zip filen. http://www.hackerunit.se/filer/Start Menu.zip Quote
Recommended Posts