Gå till innehåll

Servicepack 1


margrehte

Recommended Posts

Installerade servicepack 1 (engelska) och permanentade den efter 3- 4 dgr när jag såg att allt fungerade. Nu har jag formaterat datorn och kollat upp servicepack ett och det är ju så att svensk version kommer i mars så vill vänta på den ifall det funkar bättre med datorn,vill gärna ha era synpunkter om detta. m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska

Vista SP 1 svensk kom ut förra året 2008

Antingen ligger du ett år efter eller menar du servicepack 2 som kommer ut i år.

Och ja du bör ha SP1 i datorn, den blir lite piggare då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vista SP 1 svensk kom ut förra året 2008

Antingen ligger du ett år efter eller menar du servicepack 2 som kommer ut i år.

Och ja du bör ha SP1 i datorn, den blir lite piggare då.

jag läste på microsoft och alltompc tror jag så nu får jag kolla det en gång till, laddade ner sp 1 och fick den engelska versionen. Tack för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp ! Jag sparade ner sp 1 till datorn och så visar det sej att den finns i startmenyn och en i hämtade filer,klickar på egenskaper och där står språk "engelska" ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp ! Jag sparade ner sp 1 till datorn och så visar det sej att den finns i startmenyn och en i hämtade filer,klickar på egenskaper och där står språk "engelska" ???
ajaj ! kollade din länk och ser nu att det står ändra språk så hur tar jag bort dom jag laddat ner, har ej klickat på dom dvs öppnat,
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag laddade ner svenska så varför står det " språk engelska" ???

OK ! langpack laddas med så därför står det "engelska" sp 1 installerat och klart i datorn, väntar några dar med att permenta installationen för att se att allt fungerar eller ? permanenta man sp 1 så rensas ju onödiga filer men går då inte att ångra installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...