Gå till innehåll

Recommended Posts

I loggboken ser jag hela tiden hur systemet lyfter bort filer ur minnet för F-secure "systemet har upptäckt att dessa filer fortfarande används varvid dom nu plockas bort" tänkte att det kunde ha att göra med Defender så avaktiverade realtidsskyddet där vilket dock inte hjälpte.Defender är bra med realtidsskyddet på för då får jag information om programändringar med mera vilket jag inte får med F-secure. Hur skall jag hantera detta ? realtidsskydd Defender eller F-secure ??? hur öppnar jag diagnosrapporten från F-secure "fsdiag.tar "gz-fil" ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Defender är en "ärtbössa" jämfört med F-Secure. Rena skräpet !!!

Enbart användare som har 100% koll på vad de håller på med som kan deaktivera

ett huvudskydds realtidsfunktion, i ditt fall då F-Secure.

Att en diagnosrapport blir en tar packad fil verkar konstigt.

Som betalande kund ska du ha full support annars byter man skydd.....

http://support.f-secure.se/swe/home/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara så att du råkat markera samma typ av fil som F secure diagnostik fil att öppnas med tar vid nåt tillfälle.

Pröva isåfall leta reda på f secure filen högerklicka på den och välj öppna med sen wordpad (tex) och se om det fungerar. Är det så att det då fungerar gör du om samma procedur och ha använd alltid detta program för att öppna denna filtyp i bockad.

Kanske helt ute och cyklar nu lite trött är jag också men tror du råkat markera fel någon gång och detta gör nu att det blir en tar fil av den fil som bla F Secure använder sig av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...