Gå till innehåll

LG U300


Recommended Posts

Hejsan

jo ja undrar hur överför ja data ifrån LG U300 till datorn för har program och driver men fungerar inte,

ja hjälpa min syster att överföra data ifrån telefonen till datorn men har problem,

någon som vet vad man ska göra ?

finns det något bättre program till telefonen ? eller vad är det för något fel till windows vista ?

och sedan finns det något bra gratis program som man kan låsa upp telefonen med till tre,

och det viktigaste är att överföra data ifrån telefonen,

själv är det lättare med sony ericsson men lg är ja inte så bra på

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt LG så finns programmet SyncML för överföring av data. Är det detta program som inte fungerar ?

Använder du medföljande USB-kabel ? Det kan vara Vista som gör att drivrutinen via USB inte fungerar.

http://nordic.lge.com/sv/products/model.de.../3g_u300.jhtml#

Jo ja har försökt men går inte med programmet SyncML i Windows Vista,

just nu sitter ja stilla med ide på vad ja ska göra för min syster har foton och video klipp som hon vill ha till datorn och bränna på cd men om det inte går att överföra så blir det svårt att göra något,

tack för hjälpen

vi hörs

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack sak låta min syster titta på komplett sen när hon tittar så att säga,

tack för hjälpen men synd att inte programet fungerade för det går att se sakerna på datorn men man kan inte klippa eller föraöver när det sår klistra och klipp ut men dom är då inte aktiverade men allt annat är aktiverat men vet inte vad det är för något men men så kan det vara med viss programvara säker,

mvh

samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...